Vil din virksomhed være med til at gøre transporten grønnere?
Hos NT er vi altid klar til at indgå i nye, spændende samarbejder med virksomheder, kultursteder og andre aktører, der ønsker at tilbyde deres kunder og gæster en nem og bæredygtig transportløsning.
Ved at samarbejde med NT får I mulighed for at tilbyde jeres gæster en enkel og bekvem rejse. Samtidig er det en oplagt måde at støtte den grønne omstilling og reducere CO2-udledningen ved at opfordre flere til at bruge kollektiv transport i stedet for privatbiler. Et billetsamarbejde med NT kan være med til at gøre en stor forskel – både for jeres gæster og for miljøet.
Er I interesserede i at høre mere om mulighederne for et samarbejde, hvor vi sammen kan skabe en grønnere fremtid for transport i Nordjylland så send en mail til sgh@ntmail.dk.